AVEȚI ÎNTREBĂRI? CLICK AICI
Numerotare documente
Asociațiile de proprietari trebuie să numeroteze toate documentele financiar-contabile de care se folosesc în desfășurarea activității lor. Acestea includ documentele justificative care sunt înregistrate contabil. Printre acestea se numără:
- Facturile
- Avizele de însoțire a mărfii
- Chitanțele
- Facturile proforme
- Registre
- Jurnale
- Fișe
- Note de intrare recepție și constatare de diferențe
- Bonuri de consum
- Ordine de deplasare
De ce trebuie să ținem cont când emitem numerele și seriile pentru documentele financiar-contabile?
Asociațiile trebuie să țină cont de mai multe lucruri atunci când emit numerele documentelor financiar-contabile: structura organizatorică, gestiuni, numărul punctelor de lucru și al sucursalelor, etc. Legea cere ca pentru fiecare sucursală sau punct de lucru, firma să emită numere și serii de documente contabile pentru fiecare în parte, dacă nu folosește același facturier.